Why, God why?

Crap, crap, crap! Varför alltid på hennes lektioner?? Nu har det hänt igen, det händer ganska ofta för alla hennes elever kan jag ju säga. Vi glömmer eller "glömmer" kanske man ska säga, det  måste vara något sånt där prykologiskt undermedvetet som gör  det. Jag pratar givetvis om Cordelias engelskalektioner, jag är väl en utav dem få som inte har någonting emot engelska. Jag älskar att prata på engelska, jag gör det ideligen... men hennes lektioner är verkligen tråkiga, inget nytt utan bara samma gamla visa hela tiden. Inte konstigt att folk försover sig och glömmer vitktiga papper hemma som jag gjort idag. Oturligt nog är det inlämning idag och jag vill inte lämna in en dag för sent igen, det vore katastrof! Jaja, kan i alla fall glänsa med att säga att Jessica försovit sig varenda onsdag i ett halvår nu. Den flickan kan ju bara inte gilla Engelska eller Cordelia alltså xD

Läs hennes blogg förresten, hon har s'kert skrivit nått kul skolinlägg, händer ju en hel del :P
http://jessicalindh.blogg.se
Nu ska jag väl försöka knåpa ihop nått till mitt english paper :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0