20 blir 2

Hur kommer det sig att man alltid fastnar vid datorn i 2 h när man från början bara skulle in och kolla läget i 20 minuter? Det sa jag nyss, ska bara kolla vad som hänt på fb...så sitter man här och kommenterar något på fb och kollar tillbaka efter en stund och upptäckar att det va hela 45 minuter sen man skrev det :O Hur kommer det sig egentligen? Vad är det man gör här inne i flera timmar?
  Träffade nyligen en person som ännu inte skaffat dator till lägenheten, till en början blev man helt paff! Hur kan "denne" klara sig utan msn, fb och allt möjligt som finns? Sen blev man ändå lite impad att "denne" gått mot strömmen och inte skaffat, för egentligen behöver man ju ingen dator...egentligen. Man slösar ju ändå bara tid här, en dator är nog till för ensamma personer. Antagligen mej med då har jag nu förutsett :S Ne nu måste det ändå bli lite ändring i det sociala livet, ring mig istället så vi kan prata skit på riktigt än att sitta helt själva och munnen blir helt torr för man inte öppnar den. Enda positiva är att fingrarna börjar se riktigt vältränade ut! ;)
  Men nu måste jag erkigen sova, ska upp tidigt imon, kl 07.20 (är i stan så jag kan sova lite längre än vanligt iaf än om jag vore hemma) :D
 
God natt på er alla! <

Kommentarer
Postat av: JeZ

Datorn finns till för oss som inte har nåt liv! Vad hade vi vart utan datorn, utan internet? NOTHING! haha xD

2009-01-18 @ 23:34:13
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0