Body Combat

Body Combat erbjuds på Nordic Club i Växjö, kort beskrivning:

Kickar, slag och drivande musik - BodyCombat ger dig en adrenalinkick du sent kommer att glömma! Det är den ultimata kampsportsklassen som under en timme utmanar både hjärna och hjärta. Till motiverande musik och med en kombination av olika självförsvarsdiscipliner, som t.ex. Karate, Kung-fu och Thaiboxning, tränar du kondition och fokusering.

Jisses, vilket pass det va kan jag ju bara säga! Svetten rann, kroppen värkte och hjärnan fick verkligen gå på högvarv.
Koreagrafin va ganska svår, till råga på allt har varken jag eller min syster en tillstymmelse till koordination-så det hjälpte ju inte det minsta. Så pinsamt! Alla som sett mig på aerobicpassen kan intyga att min koordination inte finns alls, askass är jag. Men kul va det iallafall, så jag kan råda alla till att testa detta roliga pass. Annars gillar jag ki-box supermycket! Skulle kanske börja boxas?? Ett skönt sätt att få ut sina aggressioner på och samtidigt träna kroppen. För aggressioner tycks jag ha jämt och ständigt, förstår inte vart de kommer ifrån. Behöver nog rensa min aura eller vad man nu kan göra. Ska nog testa något sådant hokus-pokus :S Hihi, vi får se.


http://www.vaxjo.nordicclub.se/

Kommentarer
Postat av: Becks

Åh, om stället inte hade varit så dyrt så hade jag lätt börjat där med dig, låter sjukt kul!! Mitt kort på hälsostudion går ut i februari och funderar på att byta..

2009-01-11 @ 13:57:18
Postat av: Slaizen

har bara prova-på-vecka där ändå, jag har ju gym hemma...så det känns lite surt att köpa gymkort måste jag säga. Men den dagen jag får extra pengar över ska jag köpa ett gymkort med dig :) Kom ut till mig o träna vet'ja :P I Göte får vi ju köpa träningskort, måste ju hålla oss in shape you know :)

2009-01-11 @ 20:32:27
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah, just det ja. du har ju sån lyx ;) jadu jag kommer gärna närsomhelst, bara säg till. haha, klart vi måste! det är mycket vi ska göra i götet! ;D (du ska bland annat komma och åka gratis karuseller hos mig)

2009-01-11 @ 21:24:35
Postat av: Becks

ah, just det ja. du har ju sån lyx ;) jadu jag kommer gärna närsomhelst, bara säg till. haha, klart vi måste! det är mycket vi ska göra i götet! ;D (du ska bland annat komma och åka gratis karuseller hos mig)

2009-01-11 @ 21:27:05
Postat av: Ellie

body combat är najs ;) du va med när vi testade med skolan va? (:

2009-01-12 @ 22:13:17
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: Slaizen

Ja, det va jag :) Har sjukt svårt med koordination bara, annars är det kul :D

2009-01-12 @ 23:28:14
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0