Färdigpackad på rekordtid!

Har precis varit hemma och vänt på en timme för att packa lite grejer till fjällen. har sprungit  omkring hemma som en dåre för att få med allt + att jag skulle hinna äta med.
Varför är jag alltid ute i sista sekund när det gäller packning?! Varför inte packa två dagar innan? Jag är verkligen sämst på att packa, tar alltid med mig en massa onödigt strunt som väger alldeles för mycket. Men den här gången har jag faktistk bara med mig ett par skor (och inte fem som jag brukar) :S
Inte nog med att jag inte kan packa så tar det typ två veckor innan jag packar upp efter en resa med, finns ju massa roligare grejer att göra än att packa upp den där väskan som står mitt i rummet.

Aja, jag tror att jag fick med mig allt viktigt... långkalsonger? Hoppas det, annars blir det kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0