Film <3

Har precis suttit uppe å glott på Little children, en sådär film tycker jag. Alldeles för långdragen, okej va kanske inte så jättefokuserad när man hade datan i knäet :P

Men filmer är något jag verkligen gillar, jättebra konversationsmedel (för alla kollar verkligen på film), nice att kolla på när man har tråkigt eller bara vill ha en mysig dag/kväll. Men nått ännu bättre är DVD-boxar. Just nu plöjer jag igenom Grey's Anatomy serien, jättebra! Den borde ni se, speciellt om ni gillar sjukhusserier...scrubs är med ganska bra :)

Är medlem på www.filmtipset.se där man betygsätter alla filmer man sett, är nu uppe i 1046 betyg (totalt under mitt liv). Finns vissa som kanske tycker det är sjukt att man sett så många filmer när man är såhär ung, men så många är det ju inte om man tänker på hur många som produceras varje år. Kanske hade en period i mitt liv när film va mycket av vardagen kanske.

En liten notis till Ally-Pally: du MÅSTE smaka Alvesta glass Bananasplit! Ahhh, sån god glass alltså, kommer snart hem till dig med ett paket så kan vi ha filmmarathon som på de gamla tiderna ;) <3

Nu mådte jag sova, en lååång varm dag imorgon framför mig. Pussar


Kommentarer
Postat av: Jens

Little children är inte bra, den är för jävla rörog hehe:P Jag vill inte ens veta hur många dagar jag lagt ner på att kollat på film hehe:D

2009-01-18 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0