Födelsedag!

   Igår firade vi äntligen min födelsedag (nio månader för sent). :S Nej men det va såhär att när jag väl fyllde fick jag att vi tjejer skulle spela lazergame :D Men det har liksom aldrig blivit av så nu tog Jessica och Johanna saken i egna händer ock gav mig en liten present som jag blev väldigt glad för :) Det märktes att de verkligen gnuggat geniknölarna för att komma på den ultimata presenten för mig, de lyckades rätt så bra kan jag medge. De känner verkligen mig vid det här laget! Ska leka med mina presenter imorgon, speciellt margaretha ;)

                                         Fick min fiiiina present idag :) Blev så gald :D

                                         Äntligen ska vi gå ut!!

Sen skulle vi äntligen då ut, vi har typ inte gjort det sen i december okej nyår då men då gick vi ju inte ut, vi festafde ju bara då:P Men nu va det dax för att svänga på de lurviga och sätta på the dancingshoes! ^^ Förfestade hos Jessica och spelade lite partyalias, gick väl sådär för mitt lag (Becks är inget vidare på detta) men det gick bra iallafall ;P
Kvällen till ära blev det Grace, va inte så jättemycket folk ute, mest killar men det gör ju inget. Endel va lite freaki sådär som drog runt en och stängde in oss i ringa och sånt där, men vi är så bra på att slingra oss ur sånna där fällor så vi klarar oss alltid! Blev ingen efterfest igår, kände inte riktigt för det, även om man blev bjuden med väldigt lockande förslag ;) Vi får ta den en annan gång :P
Nu ska jag iväg till jobbet :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du döpt din lilla vän ?!

2009-01-31 @ 12:23:22
Postat av: JeZ

Jag måste få tillgång till Margareta lite jag också. Du kan inte använda henne helt själv ju.

2009-02-01 @ 13:36:42
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0