Glamour <3

Satt härom dagen med ett rykande färskt nummer av tidningen Glamour i min hand. Bläddrade lite smått i den medans jag åt när jag kollade extra noga på en specifik bild, nämligen en som såg ut som...ja vad då?
Ser det inte ut som...? Jo, det gör det! Det är ju JAG!!! I en tidning, i Glamour! Helt ofattbart! GIvetvis va jag ju helt ensam just då så jag studsade upp och skuttade ut till pappa (i pannrummet-utomhus!) och bara:

-Pappa, pappa, jag är med i Glamour. I GLAMOUR!

Tydligen är min stilblogg (på Glamour) en av de mest klickade! :O Skitkul, kände mig riktigt speciell nästan. Ah, det va en kul upplevelse måste jag säga. Tänk er själva att se er i en tidning ni inte förväntade er i.

Så här såg det ut:

Me <3

Kommentarer
Postat av: Jens

congrats=)

2009-01-21 @ 14:59:09
Postat av: Ellie

oh, va kul! grattis! :D

2009-01-21 @ 18:12:37
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: Becks

omg, grattis!! :D visste inte att du hade en stilblogg? :)

2009-01-21 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0