Hit och Hän

Efter ett hårt pass på gymmet med Jessica och massa snygga vältränade killar att spana in drog Gotteligott UF till Shanghai Palace för att ha ett så kallat lunchmöte...
  Hmm de sista 20 minutrarna pratade vi väl om företaget, gök lixom upp annat som kändes viktigare att diskutera. T ex vad Johanna och Jessicas guldfiskar ska heta xD (Jag tänker inte avslöjja något förutom att namnen är väldigt finurliga, de berättar själva när tiden är mogen om den någonsin blir det).
  Efter all flottig (men ganska goda) maten fick jag rusa till bussen med vääldigt dåligt samvete för att lämnat mina små coworkers på egen hand :(  De är såååå duktiga som gör allt jag säger till dem om :)
  Iallafall stressade jag hem för att hinna rida innan det blev mörkt, men tji fick jag. va ju becksvart när Mirr och jag väl kom iväg. Idag bytte vi hästar, fick rida på Mirrs Noni barbacka. Hon har verkligen världens mjukaste rygg, inte alls som Chics spetsiga ryggrad som verkligen skär in i ni-vet-vad! Inte bekvämt kan jag ju tala om att rida utan sadel som barbacka betyder för er som inte visste. 
  Efteråt va det bara att kliva i mina supersexiga gummistövlar och mocka två bajsboxar :( Hade iallafall sälle med kaninen Molle (som btw är sk könsmogen) :S Han hoppade omkring där inne men så vips va han borta och jag fick panik kan man säga. Tänk om han hade hoppat över grinden för dörren eller trillat ner i ett hål? Letade som en galning i det lilla rummet på typ 6*6 m som vi befann oss i då, hittade den sluge j***en inkilad mellan en vägg och en byrå, puh!
  Ganska mör i kroppen nu efter gymmet och tung mockning, klockan är bara nio men ögonlocken börjar redan bli tunga *gäsp*, ska väl göra mig iordning och börja läsa min engelska klassiker: Wuthering Heights by Emily Bronte (Bläää vad tråkigt, nån som läst den och som känner för att recensera den åt mig)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0