Home (öhm) "sweet" Home

Hejhej! Nu är jag tillbaka i Småland igen, hoppas ni saknat mig lika mycket som jag saknat er allihop! <3

Är helt slutkörd efter fyra intensiva träningsdagar på ett så kallat mördarträningsläger! Har totalt kört ca 45 km under dessa dagar helt otränad... så ni kan ju tänka er hur min kropp skriker av smärta just nu!

Men nu blir det uppdatering här, promise! Ska bara iväg på samhällslektion först :( Sen är det bugg ikväll men SEN ska jag blogga som bara den, har saknat det så!

(Kan ju bara nämna att mina päron inter är så glada på mig just nu, har inte sovit hemma på två veckor och nu drar jag in till stan igen :S Ooops, they sooo don't like me anymore :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0