IP & Studentvisning

Har idag börjat ha våra bildlektioner ute på Italienska Palatset på St. Sigfrids området. Våra lokaler ligger i källaren och är verkligen urmysiga. Hela klassen blev helt annorlunda där ute tycker jag, mycket mer harmonisk och mjuk stämmning. Inte för vi va kalla och elaka innan men det märktes skillnad.
Just nu håller vi på att designa lampor för biblioteket, än så länge ser de flesta mycket bra ut (förutom min såklart).
Vi fikade lite och kom på att vi ska ha fikaschema varje vecka, undrar vad man ska baka??

Senare på kvällen drog Mia, Jessica, Matilda och jag till Paladium för att kolla på en student/bal mässa som ett UF företag anordnat. Man blev bjuden på lite plockmat och en modeshow med balklänningar, studentklänningar och kostymer. En del vackra klänningar fanns det väl, men ingen så läcker som min :P Sen gjorde det ju inget att killarna som spatserade omkring i kostym va superläckra dem heller ;)

Kommentarer
Postat av: Ellie

jaa, det är ju suprmys därute! gött med fika med, varje måndag :P haha

2009-02-01 @ 21:27:15
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0