Jag har lite tråkigt just nu då va....

62 frågor för dig som har tråkigt !

1. Hur gammal är du om fem år?
23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
JeZ <3

3. Hur lång är du?
1,60 (...typ...)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
"En andra chans" med Nicholas Cage, helt okej rulle...Cage är ju sådär fulsnygg också :P

5. Vem ringde du senast?
Marty

6. Vem ringde dig senast?
Rebecka!

7. hur löd ditt senaste sms och till vem?
"OMG! :O chill man :P" till: Paul-Patty

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Smsa, beror till vem såklart

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
sambos

10. När såg du senast din mamma?
14 timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blue

12. När vaknade du idag?
06.20 :O

13. Vilken är din favoritjulsång?
"Nu kommer det tomtar" med FRONDA

14. Vilken är din favorit plats?
Kroppsligt: Hos JouZ
Själsligt: med en gnutta alkohol i kroppen

15. Vilken plats föredrar du minst?
samhällslektionerna

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Loppbiten, alkoholiserad på härbergets topp (detta är vad jag tror) hoppas på en lyxig villa med världens vackraste man (rädda mig någon) ;)

17. Vad skrämde dig om natten som barn ?
Döden :S

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast?
Paul-Patty (va va vääldigt trötta då)

19. Hur stor är din säng?
mini

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar :) fast med fast internet :(

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
det jag känner för

22. Hur många kuddar har du i sängen?
endast två!

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett. Småland.

24. Vilka städer har du bott i?
 En. Växjö


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Gorgeous shoes of course! <3

26. Är du social?
Jo, för det mesta...kan väl va lite tillbakadragen ibland kanske.

27. Vilken är din favoritglass?
CHOKLAD på Bosses glassbar i Linköping

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Allt! inget går mig förbi ;)

29. Tycker du om kinamat?
de första tuggorna är goda sen blir det bara fett  :(

30. Tycker du om kaffe?
Borde utplånas från jordens yta: 1. Äckligt 2. Ger dålig andedräkt 3. + Gula tänder
(men en cappuchino eller frappochino ser läskigt trendigt ut)

31. Vad dricker du till frukost?
inget.... mjölk eller tea blir det när det väl ska va dricka.

32. sover du på någon särskild sida?
Alla, jag är vild i sängen XD

33. Kan du spela poker?
det lär ni märka när jag spelat av er alla pengar möhö!

34. Tycker du om att Mysa/Kela?
säger jag absolut inte nej till ;)

35. Är du beroendemänniska?
vet inte, probably

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej

37. Vill du ha barn?
naaaaa, får se

38. Kan du några andra språk än svenska?
 Engelska (spanska lite)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Skor :D:D:D:D och kläder (alkohol) :S

42. Äger du dyrbara smycken?
njet, men ge mig gärna :D

43. Vilket är ditt favorit program på tv?
Top Model, Bonde söker Fru, Vänner

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner bara roliga människor

46. sover du med gosedjur?
absolut inte (men jag vet en som gör)

47. Vad har du för ringsignal?
Lollipop-Chordettes

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten?
mamma har sparat de sötaste (alla med andra ord) ;)

50. Flirtar du mycket?
Neeee tror jag inte

51. Kan du byta olja på bilen?
jag kan kolla på iaf, tror jag hittar hålet iaf :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej jag övningskör fortfarande :/ senare i livet vet man ju aldrig :S

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"Ralph" by Lisa Jewel

54. Läser du dagstidningen?
Borde verkligen göra det så man får in lite vett i skallen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Japp, Glamour & Veckorevyn (väldigt inteligenta och utbildande tidningar, mer klarar inte mitt huvve av)

56. Dansar du i bilen?
Haha nej aldrig!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol Jönköping :P

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Vad jag är skyldig vissa personer i cash :S (alldeles för mycket)!

59. När var du i kyrkan senast?
När min syster konfirmerades, vilket inte jag är... förvånad att de över huvudtaget släppte in mig.

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet?
Haha, Jennö, Lars-Åke, Agneta...hm vem ska jag välja. Nemen Maria och Per helt klart!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Endast en natt! och jag sov halva tiden i baksätet på bilen. Är det nått jag hatar så är det TÄLT!

62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig?
Ehm, händer så sällan... nej men det va nog Jessica som tyckte jag va duktig som tränade så :P Tack, du är med duktig!



Hehe märks det att dagen inte varit den roligaste??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0