Klantarsle!

Idag lyckades jag givetvis försova mig igen :S Och idag va det givetvis en viktig dag att gå upp till, Jessica och jag skulle ha ett möte med vår rådgivare till företaget vid halv 9 så det va viktigt att jag som VD skulle upp i tid och se representabel ut. 
Men Johanna som tassade omkring så tyst, så tyst att jag bara snoozade vidare och vips va klockan kvart i 8 (jag skulle möta jessica vid hennes lya kl 08.15)!! Shit fick man lite bråttom eller?
Så jag packade min stora svarta trunk som jag alltid bär omkring på nuför tiden känns det som. Har typ inte sovit hemma på två veckor snart så det är ju lite grejer som släpas fram och tillbaka. Planerade jättefint vad som skulle ner i väskan och så. Sen kom jag på den brilijanta idéen att Johanna kunde ju ta väskan till skolan i och med att jag skulle på det där mötet och sen hem och packa om lite.
Två minuter senare när jag stod och slängde i mig lite frukost samtidigt som jag sprang runt och letade efter kläder kom jag på att MITT DUMMA NÖT hade lagt nycklarna och USB:et med viktiga bilder till rådgivaren i väskan som Johanna hade!! Faaan, vad jag är stupid all the fucking time! Blir helt galen på mig själv alltså, det går inte en dag utan att jag glömmer nåt jätteviktigt eller gör bort mig totalt (som idag).
Så min ängel Jessica fick skynda hit med sitt USB så vi fick snabbt lägga över bilderna där istället och sen fick hon även skjutsa på lilla klumpen (jag) på sin cykel ända upp till Italienska Palatset. Hon är så duktig :)
För övrigt gick mötet med rådgivaren Marie bra, även om vi va något sena på grund utav mig :/ Förlåt....

Kommentarer
Postat av: JeZ

Man får va sen ibland, Lisa. Det är också tillåtet att glömma saker. Det är okej (:

2009-01-27 @ 22:48:11
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah , stackars dig JeZ!

2009-01-28 @ 10:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0