Läskiga färder

Hemma hos kusin "Paul-Patty the Wacky" :) Vi har varit på US-möte på ridklubben och planerat våren lite granna för klubbens ungdommar. Möten brukar vara ganska tråkiga fast de här är faktiskt roliga, brukar bli lite skitsnack och skvaller för att pigga uppstallvardagen lite ;) Extra roligt va det också att Vickan skjutasade oss i sin lilla mini-bil (vet inte vad de heter) men de låter lite som traktorer och går bara i 50 km/h eller nått? Någon som kommer på vad de heter, tipsa gärna mig! Hon kör som en liten galning den där filuren men kul är det att åka i den :P

Förra gången jag skulle på det här mötet fick min kusin André köra mig på sin moppe ut, jisses vilken färd det va. Va skitskraj hela vägen, hade ju ingen hjälm och det va absolut första och sista gången jag åkte moped/cross. Han körde ju jättefort och så snöade det så man såg ju inget  alls plus att det va mörkt :S Men lite spännande va det iaf...

Nu sitter vi under filte och kollar på the Office med varsin kopp earl grey i handen- mums! The Office (den amerikanska versionen, originalet är Brittiskt) med Steve Carell är verkligen kul :D Fult filmat och väldigt enkelt, men karaktärerna är bara så kul när man känner dem. Min klara favorit är Ddwight K. Schrute! Världens dork med så roliga uttryck. Ni måste bara se det alltså!

Kommentarer
Postat av: Jens

Mopedbil kanske det kallas.

2009-01-29 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0