Jag har skaffat blogg!

Tänka sig att lilla JAG skulle skaffa en blogg. Har funderat på det länge nu, och så sitter jag här i Jessicas säng en fredags eftermiddag (?!) va det ju visst nu när jag kollar på klockan, nu har jag iallafall skapat en blogg som jag ska försöka vara så aktiv jag bara kan på:) Det får bli som min dagbok som jag ändå aldrig skriver på ;)
Men som sagt här kommer ni nog få höra kanske både det ena och det andra.

Nu ska jag iväg och träna på Nordic Club med min lillasyster Mirr, bodycombat ska vi köra idag. Det blir lite luftboxning kombinerat med aerobic typ, hoppas det blir svettigt ialla fall så det känns lönande :D
kommer tillbaks ikväll när jag för en gång skull ska va hemma en FREDAG!

Ses så, kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0