Swing it all around!

Íkväll har jag tagit mig en svängom på dansklubben swing i Växjö. Bugg stod det på schemat tillsammans med Jessica. Vi gick på steg 1 & 2, sen kollade jag på Jessica när hon skuttade omkring på steg 3. Nej, skuttade gjorde hon inte, hon buggade som en gudinna. Hon är verkligen skitduktig! Populär bland "killarna" (läs gubbarna) är hon också, och det förstår jag att hon är ;) Träffade vår idrottslärare Nina med, hon dansar verkligen superbra, hon har blivit tillfrågad om hon vill tävlingsdansa. Åh, det hade ju varit ens dröm som går i uppfyllelse <3 Så om det finns en kille där ute som känner för en sväng om hör gärna av er, ni är meeeer än välkomna!

Jag själv dansade kanske inte som en gudinna direkt men lite bra va jag nog ändå, tur att man har rytmen i blodet iaf. Det är som bäst när det går undan tycker jag för då tänker man inte på hur man gör med fötterna, det kommer automatiskt :) Att killen vet hur han för är med VÄLDIGT viktigt, känner att jag kanske tar överhanden ibland när jag blir för exalterad :P 

Längtar redan till nästa vecka :) Nu måste jag sova, ska hem tidigt imon. Kommer antagligen drömma mardrömmar. Kollade på ett program på tv nyss...Virgin school- riktigt äckligt! Uuuui, ska försöka iaf.

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Vad skoj att du gillade mitt rumpinlägg! =)

Servisen kommer inte från någon loppis utan är ärvd.



Kram på dig

2009-01-20 @ 20:12:19
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: JeZ

Haha. Rytmen i blodet har du kanske, men koordinationen kommer du alltid att sakna ;)

2009-01-20 @ 23:56:47
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0