:S

Så nu har jag nästan utnyttjat hela Naturlektionen till skolarbete, va faktiskt bara inne på fb typ 20 minuter utav den :P
Nu ska vi börja med Matte D! OMG, jag kommer så dö flera gånger på dessa lektioner. Fattar inte varför jag läser detta över huvudtaget, suger ju på matte. Va väl ganska duktig en gång i tiden, men sen har det verkligen bara gått utför. Fast ibland konstigt nog är det faktiskt lite kul med matte, när man fattar det iaf...vilket jag inte gör ofta med andra ord :(
Oj, nu har vi börjat...

Kommentarer
Postat av: JeZ

Du kommer överleva Matte D-lektionerna! Jag och Johanna kommer sitta på varsin sida om dig hela terminen :D

2009-01-13 @ 10:14:35
URL: http://jesslicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0