Så onödigt!

Sitter än en dag i skolan och har megatråkigt helt ensam! Det är absolut ingen här :S
Har endast en lektion idag, Engelska klockan 8 på morgonen. Hur motiverande va det att stiga upp idag klockan 6 (!)egentligen när det duggregnade ute, kyliga vindar och en lektion att gå till när sängen vägrade släppa det varma greppet om mig? Längtar så tillbaka dit nu när jag sitter i detta gråa trista rum med ännu mera mörker ute :'(

Jessica svek mig idag med att försova sig (som vanligt på onsdagar) så Mia o jag fick klara oss själva. Kanske borde va lite effektiv och göra den där naturkunskapläxan som jag redan skjutit upp 5 dagar nu, jag är bäst på att skjuta upp saker. Men hör och häpna: idag bäddade jag min säng och va i god tid till bussen. Ett stort framsteg för mig asså, kasnke hjälpte för Mirr gick upp samtidigt så då känner jag att jag måste "leverera" lite mer än om det bara varit jag hemma. Vad handlar det om egentligen att man måste överträffa alla hela tiden. Vem bryr sig om jag bäddat min säng eller inte, det är ju ändå bara jag som är där ändå för tillfället. Antar att mamma blir stolt, bäddar min säng inte så många gånger om året om man säger så :S Hon kommer säkert inte se det ändå bara för jag la ned tid på det...

Nä nu måste jag verkligen börja med naturen, sen kanske man borde kolla upp den nya vintagebutiken i stan? Mjo, det ska jag göra...kanske har råd att köpa något där nu när man är pank, måste shoppa! Så längesen :(

Kram sålänge <

Kommentarer
Postat av: caroline

ja, haha. den är lite mysig :)

2009-01-14 @ 14:57:35
URL: http://caaroline.blogg.se/
Postat av: caroline

ja, haha. den är lite mysig :)

2009-01-14 @ 14:58:03
URL: http://caarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0