Såå engagerade...eller?

Haha-HA vad det är kul att ha samhäll med Jan-Anders. Okej, det är inget fel på honom förutom att när han gör sina parenteser på typ 45 minuter om en byhåla i Småland (inte så intressant), annars är han en utav de smartaste personer jag vet. Han borde få något smarthetspris. Inte nog med att han lär ut samhäll så triumferar han i historia och psykologi/filosofi är han inte heller så dålig i.

Idag va det dock en sån dag när han bara maaaler på i timmar käns det som. Johanna och jag började bli lite smått rastlösa efter nån halvtimme så där, så vi började fantisera lite granna.
Till exempel om skolans granne, nått skumt bil-rekond ställe:S Idag höll de på att flytta massa mysko sopsäckar med likdelar i tror vi! Vi kunde nästan höra skriken från de mördade, eller vi imiterade dem ganska bra iaf. Hehe, kan väl säga att vår fantasi skenar lite ibland (åtminstone när vi har seeega samhällslektioner om typ EU å sånt shit)...
Jessica va inte  mycket bättre hon heller, hon satt och målade naglarna och Mia småsov lite, det såg jag minsann :P

Vaddå, tycker ni inte vi är engagerade i skolan eller??

Kommentarer
Postat av: Ellie

jaa, jan-anders är nog den smartaste männsika jag vet, han kan allt! :O och det om engelskan du skrev i min blogg, hon är galen :O jag menar, oftar man lägger prov och bokrecension på samma dag plus att sen lägga till en läxa dagen innan? inte så jättevänligt.. ;/ menmen, är väl bara att bita ihop. hon ska ju faktisk visa en film sen, haha. hoppas du hade det bra med skidorna! ;)

2009-01-26 @ 20:58:41
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

de är verkligen något mysko med dem asså :S

2009-01-27 @ 20:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0