Sitter i skolan

Sitter i datasalen med Jessica och gör ingenting... Försöker klura ut hur man designar lite på bloggen, lyckade helt otroligt ändra typsnitt och färg på min header :P Duktigt va? Jag är verkligen kass på datorer och dess finesser, men jag lär mig tids nog :D

Håller på att skapa och leta upp vegetariska recept till Gotteligott UF's kokbok som alldeles snart är färdig! Kokboken är sprängdfylld med enkla och snabba vardagsrecept, visst måste ni bara ha en sån kokbok?
Besök gärna vår hemsida http://www.gotteligott.se/ ( den är snart färdigredigerad :P )

För tillfället har det gått lite trögt med boken, men nu efter allt julgodis och roliga äventyr tar vi i med nya friska kreativa tag igen! Hör gärna av er om ni har frågor, eller vill beställa en egen bok :)

KRAMAR (Jessica vill räkna matte nu, antar att jag måste hjälpa henne då... Alla har ju det inte så lätt. Hehe host*) ;D

Ps. Alla vet ju att det är jag som behöver allvarlig hjälp, inte underbarnet Jessica som är det största mattegeniet jag någonsin träffat...förutom Kischter såklart! Besök gärna hennes blogg (om ni behöver hjälp med något mattetal nångång hjälper hon er säkert gärna) ;) http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Becks

Det där kallar jag snygg hemsida!

..och ni har åtminstone en köpare (:

2009-01-13 @ 15:33:55
Postat av: Anonym

haha.. dem hemsidan behöver vi nog lägga ner lite mer tid på skulle jag tro ;P

Men en sak i taget! NU måste vi laga mat som bara den:D

// JouZ

2009-01-13 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0