Tråkdag!

  Bah, vilken extremt tråkig dag det har varit idag i skolan. Hade en så kallad kick-off dag som ettorna arrangerat. Visst hade de gjort det bra och så, och det är väl roligare än en vanlig skoldag antar jag. 
  Men just nu känner jag att det finns så mycket annat man kan använda tiden till än att leka bort den på verkligen barnsliga lekar. T ex ta itu med allt skolarbete som man halkat efter med då man gjort annat...inte bra.
  Fast det va ganska kul ändå när en stand-up komiker va där å uppträdde, småkul kille. Eller en medelålders man som egentligen hade mer skämt för killar tror jag. Smart drag med tanke på att vår skola består utav 95 % tjejer, nej det är ingen flickskola. Det är bara det att inga killar hittat hit :( Tur att kungsmad ligger nära, när man väl vil spana in några hunkar eller två :P Haha nä det har faktiskt aldrig hänt...really!
  Just det ja, en kille i ettán spelade ju gitarr och sjöng lite med sin kusin för oss. Starkt gjort inför så många man känner, tror inte jag vågat det. Nu kan ju visserligen inte jag varken sjunga eller spela gitarr så värst bra så det är väl bäst att jag inte försöker mig på det. Eller vad säger ni ;) ?

Det jag vill säga är att dagen va halvkul, men lite bortkastad.
Nu sitter jag i Johannas soffa och kollar på nån värdelös film om en sexberoende kvinna på psyket, Opium-a madwomans story heter den. Se den INTE for the love of God! Ska nog stänga av nu, God natt på er :)


www.fredrikekdala.se om ni är intresserade nån gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0