240709

Guess what! Jag har finstädat mitt rum och rensat bland alla skolpapprena. Nu känner man sig ändå ganska fri från skolan när det är gjort. Hittade även mina koder till teoritesterna på körskolan, för ett ögonblick visste jag inte completely vart de höll hus :S Men som sagt de är återfunna. 

Är det inte konstigt nog att stressen kryper på en hela tiden, trodde verkligen det skulle va slut på det u efter studenten. Men nej, nu är det tristess som tränger på istället och nervositet om hur framtiden kommer urarta istället för deadlines man oroat sig för att missa.

Åh, längtar till nästa vecka. Ska upp till Linköping igen för en snabb visit och sedan hälsa på Becka i Gbg :P Hoppas solen stannar tills dess, har även legat ute och solat idag. Såååå härligt! :D

Kommentarer
Postat av: JeZ

ååååh, ska du upp och hälsa på Rebecka?? :O Jag vill också!! <3

2009-07-24 @ 20:13:54
Postat av: hockeydavid

tjenare, kan nog fixa nån design nån dag :) adda msn så kan vi snacka vidare där [email protected]

2009-07-25 @ 18:32:23
URL: http://chipsmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0