Hata packa

Jag har sagt det förut och säger det igen, jag hatar att packa! Finns det segare sysselsättning?? Blir aldrig klar, bara går mellan väskan och garderoben med kläder eller böcker... Slutar med att hela garderobens innehåll ligger på golvet utanför väskan och jag kan inte på några villkor bestämma vad jag ska ha med mig. Men just den här gången tänkte jag slå mig själv med häpnad och faktiskt packa smart, lätt och snabbt. Dock har jag inte en aning om vad jag ska ha med mig, ska iväg till Linköping och Motala för att träffa släkt och vänner. Senare även delta i en stor släktträff, så det blir väl chillkläder och festsnyggt :P Badkläder med såklart och shopping outfits ;) Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: hihi, eller hur! :-D

fan vad mysigt, ååh!

2009-07-02 @ 22:26:17
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0