Leave me alone!!

Idag är jag ganska förbannad. Till helgen ska vi ha en stor släktträff med ca 40 personer som kommer från Danmark och USA, igår kom min och mina kusiners mammor upp till min faster för att börja laga all mat och så.
Vi "unga" ska tydligen städa hela fucking huset, lillhuset, stallet och trädgården! Jag fullkomligt hatar när folk styr och ställer med mig och har mage att komma inrusande på rummet klockan 7 och gasta att man ska upp och jobba. Mind your own buisness and let me handle mina ffs! Gah!
Min mor går mig på nerverna! Plus mina fastrar för tillfället! Jag vill kolla på Hell's Kitchen, varför får inte jag göra grejerna när jag kan och vill? Jag kommer ändå bli klar före dem! ÅH! Ne jag måste lugna ner mig nu, ska städa spa't nu :/

Kommentarer
Postat av: Martina

Hallå, har du inte saknat mig ett dugg eller? :O

2009-07-09 @ 17:05:20
Postat av: steffa

jag lider med dig lisa ;) hehehe

2009-07-10 @ 11:58:09
URL: http://stefanieissadaniella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0