Mångsidig dag i stora huset^^

Från och med denna dag började i går natt har det varit galet!


Befinner mig hos faster o kusin Rick i Motala, med kusin Paul med såklart. En dag/natt full med nostalgi och skolkataloger att fnissa åt, minnen och kärleksbrev. "Ah, those were the days of our lives" (Joey T citat Vänner)

Under dagen har JAG städat ett kylskåp (JouZ, är du inte stolt?), blev mycket snyggt och rent måste jag säga. Vi har även flyttat runt möbler inför en stundande släktträff...

Nu senast firade vi tisdagens ankomst med ett djävulskt tjeckiskt shot (70 vol%), torkad fisk från Island (smakar lika illa som det luktar och låter) samt ätit micrad banan med fejk-o'boy och vanillasause!

Väljer att avsluta med ett av dagens absolut roligaste sagda mening om nya Burger King reklamen:

-"Förstår du ens vad det roliga är med reklamen?"
-"Ja, en tvättmaskin äter ju inte hamburgare!"

HAHAHA... SKRATTADE SÅ JAG GRÄT! "HAHAHAHAHAAAA! (fejk skratt by Rix)"

Kommentarer
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

finblogg du har:)

2009-07-07 @ 16:03:50
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0