RIP Michael Jackson

Nej, jag har inte heller missat att King of Pop gåttbort för inte så länge sen, men först nu känner jag mig mogen att skriva om honom.

Jag får väl medge att Michael Jackson var bra, han sjöng skitsnyggt och gjorde coola låtar. Men det börjar gå lite överstyr, min syster fullkomligt dyrkar honom nu för tiden. Hela tiden spelas det låtar på höööög volym här, börjar tröttna. Hennes favorit för tillfället:



Sänder en lycka till-tanke till Johanna som varit i Gbg för att kolla på lägenheter :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Okej nu överdrev du väl ändå lite. Jag lyssnar inte alls på han hela tiden och inte på så hög volym :D Och jag avgudar inte han, tycker bara om hans musik. Så som du tycker om Amand-blää-Jensen.

2009-07-24 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0