Släktträff

Drygt en vecka tog det för oss att städa inför en stundande släktträff i Motala, och den blev en succé om jag får säga det själv :P Från USA och Danmark kom dem, pappa och hans systrars släktingar. En helg fylld av god mat, mingel, lära-känna-varandra, lekar och nostalgiska skratt. jag älskar denna släkt och hoppas snart jag får träffa dem igen. Antagligen blir nästa års träff i Texas, USA (och det säger man ju inte nej till!)

Jag hade tur att jag minglade med en kvinna som haft Australienkontakter, så nu känns inte det äventyret alltför långt borta. Längtar så tills jag får ta mitt pick och pack för att bara "get the feck out of here"!

Två av mina mycket försynta sysslingar, lauritz och Johannes fick stå ut med min systers och kusins (mitt med) vilda kortspel en natt. Ber om ursäkt för det, men man ska spotta i det spelet annars är det inte äkta! Ni måste ändå erkänna att det va effin' kul! :D

Tänk ändå att det är så svårt att förstå varandra fast våra länder ligger hand i hand. Ni skulle bara hört när jag skulle förklara vissa spel eller typ framtidsplaner, ah vissa frågor skäms man för och undrar vad de stackars pojkarna tänkte :S

familjen jag umgicks mest med: Karsten, Lauritz, Johannes och Birgit.    Happy family

Familjebilder blev det en hel del, här är familjen jag umgicks med mest. Till höger, "lyckliga familjen"-bilden! (OBS. Min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0