Snygg Modelljohanna is back!

Numera Snygga Modelljohanna är återfunnen efter att varit saknad i 4,5 h. Puh :)

Igår kom en granne till henne fram och frågade om hon vile modella, självklart! Vackrare finns ju knappt! Så idag efter jobbet tog hon de snyggaste kläderna hon ägde och drog iväg med en fyrtioårig man till okänd destination! Fattar inte hur hon vågade, särskillt då hon "råkade" glömma sin mobil här hemma i stugan. Under kvällen har hennes far ringt ett antal gånger och jag har varit tvungen att ljuga för honom om vart hon befunnit sig. Närmare 11-tiden började jag bli ganska så mycket nervös och orolig för henne. Är det normalt att va borta så länge? Vad som helst kunde ju ha hänt, denne trevlige man kunde ju ha varit värsta pervot egentligen! Såååå orolig har jag varit, nära att vi ringde polisen.

Men nu är hon i alla fall här, sitter just nu och avnjuter varsit glas vin och går igenom fotosessionen i detalj. Min sötnos är en stjärna! Så duktig och snygg är hon, allt har gått super och vi kan bara va lugna. Snart kommer säkert bilderna på fb :P alla nakenbilder med ;)


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: hihi tack, jag tycker om den väldigt mycket :-)

åh, tack så mycket, fina du, nu blev jag glad! <3

allt bra annars?

2009-07-02 @ 19:30:05
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0