Jag är väl lite korkad då då...

Får väl hålla med pappa om att jag är lite korkad i alla fall, igår när jag och Rick satt uppe i tre timmar och bara snackade strunt egentligen men änå mycket trevligt och mysigt, så skönt att ha någon äldre att prata med. Saknar de här stunderna något så otroligt när man bara får prata av sig och någon faktiskt lyssnar :)
Anyway, vad jag skulle komma tillbaka till är ju hur korkad jag är. Blev i alla fall bjuden på typ sniffsnus med hallonsmak. Riktigt coolt snuff man sniffar upp i näsan, tror inte det va så mycket tobak i, inget farligt så ni kan va lugna bara riktigt fräscht :P I alla fall, lägger man det på handryggen och håller för ena borren mär man inhale it så att säga, men ljushuvud håller för på handen i stället för näsan!

Idag gjorde jag tabbe nummer två, satt i bilen och åt jordgubbar skulle jag kasta ut bladen från jordgubben genom bilrutan. Samtidigt som jag har fingrarna där börjar rutan rullas upp och klämmer mina fingrar. Jag skriker som en stucken gris och blir skitsur på min kusin som kör, trodde det va han som rullat upp... Sen visar det sig att jag rullade upp själv :S Pinigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0