fredag & lördag

Igår hade jag en ministädfredag, fick ju inte gå ut för jag va sjuk :'( Men städade hela badrumsskåpet och organiserat där nu riktigt fint, tvättade alla sminkborstar också. Så nu är det rent och fräsht där inne med :D



Idag har jag övningskört en hel del, gick riktigt bra det med. Va inne i stan en snabbis med mor min och handlade mat. Råkade gå in på H&M och kom ut 200 spänn fattigare. En bikini, baddräkt och ett par skor blev det för de sista slantarna.



Nu följer en myslördag med syster och mamma. Glass, muffins och film :) Puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Var var mina muffins? :P

2009-06-16 @ 18:44:50
Postat av: mango

fin bikini!

2009-06-26 @ 13:32:09
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0