Glad midsommar suckers!

CAE-test (svårt engelskaprov) det var vad jag spenderade min onsdag med att göra. Tror det fick bra, hoppas på ett A :P

Är inte syskonkärlek det bästa som finns? Ibland suger det verkligen men, ofta är det bara myyyyys. Igår hade jag och Martina en riktig syster-kärleks-dag. Vi åt mat, kollade på film och mös. Låg även ett antal timmar i min säng i skedposition och sjöng halsen av oss till Ted Gärdestad och våra egna favoriter^^ Älskar dig Marty, förutom när du kallar mig äckel och fetto!

Nu ska jag snart bestämma vad jag ska göra på midsommar, eller någon ska bestämma sig så jag vet vad jag ska göra! Antingen blir det Växjö med härligt Linköpingsfolk eller Algunnen (mys i ellöst och utan befintlig toa, stuga i en sjö) Det blir nog myspys men toan är jag lite skeptisk till, hur ska jag klara av ett utedass?? Aja, det blir nog bra.... men om de bara kunde bestämma sig!

Hörs efter midsommar, ha det bäst allihopa!

(Ja, jag är bitter)...


Kommentarer
Postat av: Mirr

Thihih vi har alltid mys :) <3 Älskar dig mest!

2009-06-25 @ 23:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0