Hällevik

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, har inte haft något internet hemma på snart tre veckor och jag upplever en svag abstinens.
Nu sitter jag i alla fall i Johannas snygga sommar"stuga" i Hällevik. Solen gassar, en svag bris smeker min hud och en kall cola vilar i min hand medans jag ligger på den stekheta stranden och läser Twilightboken nummer två! Det här är livet, synd bara att Johanna gumman jobbar dagarna i ända så jag kommer få underhålla mig själv... Men telefon finns ju alltid så bara ring :)
Nu slutar hon strax så då ska vi till Sölvesborg och handla. På tal om Sölvesborg så har jag kört ända från Växjö till dit på en timme och 20 minuter (inte illa pinkat hörni), det gick faktiskt riktigt bra (mormor och Martina va bara vettskrämda en endaste gång i baksätet) det ni! Det slår ni inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0