Hanöhus partey!

Lever jag lyxliv eller vad? Vaknar upp jämte söta Johanna som dirket går och gör frukost till mig, skjutsar mig till stranden innan hon åker vidare till jobbet, jag spenderar dagen på stranden bland alla andra hetingar och bara glassar runt. Idag har jag dock bränt mig lite på butcheecksen :S Nu taggar vi med hemmagjorda strawberry-daquaris innan vi ska ut och svira på Hanöhus ikväll :D

En annan obetalbar solbränna är Johannas käre fars, här talar vi om RÖDING!

En grej jag börjat fundera på nu dessa varma härliga sommardagar är varför alltid mannen i hushållet ska stå vid grillen?? Måste va deras manlighet som vill få sig ett skjut genom den heta värmen och det mäktiga grillverktyget, slutar ändå nästan alltid med att barnen får hålla koll på grillmaten tycker jag. Varför ska alltid de får göra det roliga? Köra bilen, grilla och klippa gräset?! :O Nedan följer bildbevis, (vi tjejer skalade potatis i stugan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0