Hej naglar :)

Äntligen har mina naglar börjat växa igen, när jag sålde korv gick de bara av hela tiden. tror det berodde på att de va instängda i silikonvantar med fett hela dagarna och på så sätt blev jättesköra. Men nu som sagt börjar de bli starka igen och har idag blivit manikyrade och masserade med nagelolja.

Annars har jag idag varit på us-möte i Braås, ett ganska lyckat möte. Kom på en sketch till avslutningen på onsdag som vi ska spela upp då :P Den handlar om rökfria anläggningar, tror det kommer bli väldigt bra :)

Blir galen på att vi inte har något internet hemma, har fått cykla upp till kusinerna igen och nödlånar det... Men nu ska jag hem och kolla på vänner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0