Parteyyyyy like a f***ing rickstar!

Förlåt igen, men har haft fullt upp och inget internet :(

I fredags tog Jute studenten, så va på studentskiva i Attsjö. Mycket trevligt å träffa alla gamla kompisar och föräldrar igen. Drog därefter till Loft, skakade rumpa med Beck och Johanna och Lovisa :D Lite fler drinkar blev det med och sen träffade man ju Tarzan! Slibbidibb-kille med sönderreven tröjja, försökte ragga upp mig typ hundra gånger och jag fortsatte avvisa honom. En del fattar ju verkligen inte piken :S

Som tur va räddade två trevliga skånemänn oss, efterfest på Quality Hotel... Lite mer dricka, chill och sedan mys i sängen. Stannade till 8-tiden typ (de andra hade iofs redan gått) ;) Fick rusa hem, höll på å sprängas! Inte bra att dricka så mkt och länge :S Men natten va underbar :D
Följande timmar däremot va mer än seeega, höll på å somna ståendes typ 100 ggr... Matchen mellan Danskar o Svenskar såg vi på Harrys med större delen av treorna. Sen somnade jag hårt snarkandes med en film och Johanna<3

Balredogörelse följer, UNDERBART kan jag säga so far. Imon tar jag fan studenten! Klockan 4 på Tegnérgymnasiets baksida, då smäller det! Be there :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0