Speedway :D

Nu har Jessica gått i väg med min kamera, där på fanns det ju massa bilder från dagen :/
Typ har jag, Jessi och Johanna precis kommit hem från Målilla. Vi har varit med ett inbitet Dackarna-fan (Jessica) och kollat på speedway :P Det trodde ni inte om mig va? ;) Men hör och häpna va det riktigt kul, vilken stämning det var även om det börja regna i halvlek eller vad det kallas. Hade vädret vart på topp och fler i publiken hade det nog varit en riktig upplevelse.  Så dit drar vi i sommar igen tycker jag :)

Annars har vädret varit helt underbart under dagen. I eftermiddags hade vi treor skattjakt! Skitkul, stressade runt i stan och gjorde alla möjliga knäppa grejer... Raggade upp en sexig byggarbetare till exempel (inte så svårt) :P På måndag får vi reda på resultatet, hoppas vi vinner :D

Men nu är jag astrött, matteprov imon så kanske dags att krypa till kojs så man är utvilad. Bilder kommer imon från dagen som varit... Pussnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0