Veckan som gått

Förlåt min dåliga uppdatering, mitt internet fungerar som sagt :S

Men lite kort vad som hänt i veckan:

I tisdags va det skattjakt, verkligen kul o spännande. Tror det gick ganska bra för vårt lag i alla fall (jag Jess Johanna Julia Josse) Helt knäppa grejer en del alltså men kul hade vi :)

Onsdagen hade jag mina sista prov, matte D prov som jag fick alla rätt på! Kan ni fatta att jag hade alla rätt, jag är typ världens mest matteokunniga människa på denna jord! Hade åsn lust att bara kasta mig runt min coach Kristers hals och böla som ett litet barn så glad blev jag :D Hade sedan CAE-test på katedral, speaking. Två trevliga människor från England satt och lyssnade när jag och en från i samtalade på engelska, tror det gick ganska bra men fan vad nervös jag va :S Jessica är en ängel som ville köra hem mig i ilfart för att hämta ett papper :) Puss på dig! Vad som mer hör till dagen va att min pappa ringde och sa grattis på födelsedagen?! Halllå, jag fyllde år för en månad sen! Då blev jag faktiskt lite sådär smålessen :/ Men men min pappa är som han är....

Sen fick jag dagen före balen reda på att min frisör som skulle göra mitt hår och smink inte kommer! Fattar ni min panik? Satt nu på riktigt och bölade hela kvällen och tänkte att min dag va helt förstörd! Så dagen för balen va det bara å gå upp tidigt och ringa runt och skaffa en ny frisör. Hur lätt tror ni det va? Inte lätt, men jag hade tur och fick tag på en i Åryd. Mammas syssling Camilla faktiskt. Blev supernöjd med frisyren, hade aldrig klarat det själv. Sminket däremot fick jag kleta på, det blev väl okej....

Bilder och mer om balen kommer senare, ska nu iväg till skolan för sista gången för lite mys och skåpstädning. Helt sjukt att vi tar studenten på måndag! Kommer lipa sönder mig :'(


Kommentarer
Postat av: Hanne

Du var så himla fin! Var i från skulle frisören komma?

Jag kommer på din student, så vi ses då! Ha det så himla bra!

pusspuss

2009-06-06 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0