Hur ska detta gå??

Jaha, nu har Jessica och Johanna lämnat mig själv i köket :S Här sitter jag nu och lyssnar på Barbados (Jesicas musik vill jag bara upplysa om) och ska tydligen ha maten klar när de kommer hem efter träningen. Vi får väl se hur det går, jag har en tendens att misslyckas i köket. För några månader sen va jag riktigt bra i köket faktiskt men nu blir ingenting som jag tänkt mig. Men idag ska jag verkligen förvåna och lyckas med den där makaronistuvningen och stekta korvar :P

Nu får jag inte sitta här längre, måste skriva klart en bokrecension på engelska, synd bara att jag läst två sidor i boken. Så om någon läst Svindlande Höjder av Emily Bronte - Hör av er!

Senare blir det bugg igen :D Va två veckor sen, har vart sjuk så det har inte blivit något :( Men nu kör vi igång igen!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bugg är kul :)

2009-03-03 @ 17:06:46
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0