Jaha, så var det bestämt :/

Japp som den ursvensk jag är har jag suttit bänkad framför MELODIFESTIVALEN såklart nu de senaste två timmarna :P Måste bero på min väldigt musikaliskt begåvade pappa som jag är en sån inbiten melodifestivalare. Årets festival är jag riktigt nöjd med, mycket bättre än förra årets.

Malena Ehrnman vann, vilken röst. Ska se om jag får det rätt.... tror hon täckte hela 7 oktaver med sitt omfång, det mina vänner är inte dåligt! Men mina pesonliga favoriter var Emilias 60-tals poppiga melodi och faktiskt af Ugglas sköna röst. Fast för en chans i eurovision skulle jag tippat på Alcazar, väletablerade och catchig låt :) Men nu är det ju som det är, tror ändå på Malena. Hon kommer göra sitt bästa i semin och finalen hoppas vi går galant!

Ändå undrar jag lite hur folk röstar, vad tänker ni på? Framträdandet, kläderna, fulast och knäppast eller det mest väsentliga: låten? Ja, ni äro outgrundliga.

Kommentarer
Postat av: ss

helt klart att marlena var bäst...

2009-03-15 @ 10:18:18
Postat av: Martina

Fan va arg jag blev när hon vann! :@ Klarade inte av att kolla på hennes framträdande en gång till!!!

2009-03-15 @ 13:43:15
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0