Naaaaw sötisar <3

Så nu har Johanna och jag vinkat av dem, turutrduvorna Jessica och Simon <3 Så söta ihop, vi hängde ut genom fönstret nu för att få se eller höra allt! Men givetvis hoppade de in i bilen och körde åt fel håll :O Lite irriterande ;P Trevlig kväll med tacos och Let's Dance final,hoppas Laila vinner. Hon var överlägsen idag tycker jag, väldigt starkt avslut.

Annars har Gotteligott UF idag stått på ICA i Hovmantorp och sålt sin kokbok. Vi har lagat mat åt kunderna, idag bjöds det på Ungersk gryta och kryddig Färspaj. De flesta av våra besökare var positivt inställda till boken och vårt koncept. Sen fanns det ju även de tjurtanter som var framme fyra gånger och memoerade receptet och inte köpte nån bok! Hur fräckt är inte det?? :O Och små gulliga tanter ska vara söta?!
I alla fall har vi sålt en del böcker idag och har även lärt oss ett och annat till nästa veckas säljtillfälle som äger rum i Rottne, kom dit :P

Nu ska Johanna och jag krypa ner under täcket och vila inför högskoleprovet imorgon :S God natt!

Måste bara tacka Joel för en trevlig kväll igår med god mat :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ville med att Laila skulle vinna :(

2009-03-27 @ 22:50:38
Postat av: Jens

Kisa pojkar är dom bäste;) Go Magnus Samuelsson.

Sen grattis JN=)

2009-03-29 @ 03:37:23
URL: http://jenseek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0