Nostalgi

Hahaha, jag läste nyss en kommentar från min lillasyster. Hon var lite förtvivlad för att Malena vann, som sagt melodifestivalen är ett känsligt ämne för vår familj.
Bara för att ta ett exempel: Jag kommer ihåg när Martin Stenmark vann med Las Vegas (2005), Martina och jag hatade låten milt sagt. Så när vi förstod att han vunnit(!) blev vi så upprörda att vi rev ut bilden på honom i tidningen och tuggade sönder honom och sen dränkte han i ett glas cola! Weird, men stämningen var rätt :P Så galna är systrarna Mengel.

                                          

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahah det var kul xD

2009-03-16 @ 19:01:22
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0