panikstressad!

Åh, vad jobbigt jag har haft det idag förresten :S Övningskörde med morfar här inne i stan idag, i mörker och allt under rusningstrafiken till och med. Allt gick faktiskt riktigt bra ända tills vi kom till helvetesrondellen på mörners väg :( Världens köer, och jag fick givetvis motorstopp typ 5-6 ggr på samma ställe när jag skulle in i rondellen. Och nån idiot stod i kön och tutade som en galning :'( Blev jättestressad och förbannad på puckot som inte såg att jag va gröngöling på vägbanan :@ Fick vekligen panik! så det blev ju inte bättre direkt, så då jag kände för att rusa motorn ett par gånger efter det :P Så sluta stressa övningskörare! Grrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0