Promotion

Igår kväll var Gotteligott UF ute på sin första promotion :) Vi lagade mat på Kungsmad med förståndshandikappade, en viss tacofisk ur vår väldigt omtyckta kokbok stod på menyn.

Rätten är väldigt lätt att laga och är jättegod, Eleverna tyckte det var jättekul och de var superduktiga. De kunde till och med laga ris, vilket inte ens jag kan :O Så de lärde mig något, väldigt goa människor med stora hjärtan.

Efter e n stund fick vi även besök av Smålandsposten, så idag får ni hålla utkik i SMP efter en snygg bild på mig och Jessica (Johanna var tyvärr sjuk ) Krya på dig gumman <3 Vi får hoppas att reporten skrev som vi ville, så vi inte framstår som helt blåsta :S

Vi kommer stå på Dag X-mässan den 2:a April i Tipshallen, monter 178 måste ni bara besöka! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA. Bilden i tidningen alltså, verkligen fin. Ne men hur såg vi ut egentligen, Lisa? Men det va lite bra marknadsföring där, dessutom en väldigt rolig dag igår(:

2009-03-19 @ 13:06:33
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: Martina

Såg er i tidningen, väldigt stiliga måste jag säga =)

2009-03-19 @ 18:23:32
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0