Swing it!

Oj vad vi har buggat idag Jesica och jag :P Här snackar vi puls och fotsvett i hög grad! :D Skitskoj, nu riktigt svänger det om mig iaf. Jessica svänger det alltid om. Ni borde verkligen börja dansa bugg, det r så roligt. Ingen som har lust att dansa pardans med mig i bugg? Man utvecklas väldigt snabbt då. Skulle va väldigt kul :)
Nu har man hittat sina favoiter att dansa med också. Strecket på tröjan är rikigt bra, fast idag hade han gylen öppen :S ska man säga till då eller? Lite pinsamt är det ju. Ledaren tyckte iaf att jag va bra :D Hehe, imorrn lovar jag att skriva detaljerat om Göteborg... För nu måste jag skulptera med lera och plugga idrott. Gah! Plugg kommer bli min bittra död :( Sov gott Oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0