trevlans bra helg :D

"Nej, jag ska bara dricka max två cider." Det försökte iaf jag och Jessica hålla på, men det sällskapet vi umgicks med i helgen är bara otroligt duktiga på att bjuda. Det blev lite mer, men ändå lagom. Fattar inte varför vin ger en sån huvudvärk bara :(

AlsterBRO, där var vi hos Sara och Pontus. Mycket trevligt, Manne och Simon kom med. Det värsta var bara att vi åt tacos, går ju inte att äta snyggt! Det bara rinner och rinner ju :(
Idag var det fest hemma hos Jessica, eller kalas kanske. Hennes bror fyllde tretton, och där var jag med på ett hörn i stora släktmiddagen. Jättegod smörgåstårta och Rysk Banantårta <3 Supergod! Även denna kväll mycket trevlig. Sara, Jessica och jag låg i soffan och slappade. Komf ram till en massa trevliga event som vi har att se fram emot :D Ska bli så kul!

Ska läsa lite om Al Qaida nu :S Boring!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Man måste inte äta mat snyggt, Lisa. Det är inte det det handlar om :P Man ska bli mätt, inte se bra ut!

2009-03-23 @ 16:53:12
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: kalla mig JN

håller med dig slaizen att det är svårt att äta snyggt..

2009-03-23 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0