Möjligheternas stad?

Nu sitter jag här i Högsby, glatt överaskad av det här lilla samhället :) Kollar på Let's Dance såklart, med Jessica och hennes mormor: vilken fredagskväll eller vad säger ni? ;) Jessica är för gullig, som ett litet barn. Igår fick jag mata gullegumman med glass vi fick i skolan. Så söt, riktig liten söt tjej <3

Idag har vi entrat Högsby Kommun- Möjligheternas stad xD Ursäkta att jag skrattar, men det gör jag inte längre nej! Vet ni vad jag gjorde idag? Jag shoppade skor i bondesamhället Högsby på ACE :P Så coolt! Nu håller jag verkligen med om möjligheternas stad, det här trodde jag aldrig i min vildaste fantasi :D OCH jag har eventuellt hittat en väska till min balklänning,helt otroligt glad blev jag!

Mycket trevligt folk här i Högsby och jag har knäckt deras egna hälsningsfras: Hallåhallå! Lite småbonnigt sådär. Nej så ska man inte säga, jag är ju bonne själv. Men varenda människa Jessica träffade på sa hallåhallå och även hon, vill bara upplysa om att Jessica alltid hälsar med HejHej! :) Men söta är de Jessica och hennes bror, så trevliga så. Nu får jag inte skriva mer för Jessica. Puss


Kommentarer
Postat av: Jessicaa

Du är för söt Lisa. Puss på dig (:

2009-03-22 @ 20:39:24
URL: http://jessicalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0