12 maj

12 maj är en speciell dag, två personer jag bryr mig mycket om fyller år idag!

En av mina favoritfastrar fyller år, (säger inte hur mycket) Hon är som en extra mamma till mig, jättegullig. Bakar alltid massa kakor och lagar god mat när jag kommer, sätter alltid mig i främsta rummet fast hennes dotter är där. Hon menar inget illa med det, tror det hela grundar sig i att jag en gång i tiden hittade hennes dagbok tillsammans med min kusin och syster. Som den lilla änglen jag då va på den tiden sprang jag genast ned till henne och visade erövringen, vet ni vad hon gjorde då??
Hon kastade in den i den brinnande brasan, på riktigt! Med alla hemligheter och snusk i! Hur kunde hon?? Och hur kunde JAG vara en sån idiot att springa iväg med det enda bevismaterial vi hade mot hennes vilda ungdom?? :O Ibland förbluffar man sig själv.... GRATTIS till Stines iallafall som antagligen lever loppan i agya napa med min mamma bland annat.

19 år fyller idag även JUTE! Eric heter han ju egentligen :P Gammal klasskompis sen lekis som alltid ställt upp för mig. Allt från att typ göra praktiskt taget allt åt mig i träslöjden, allt från att hämta sågen, byta blad på lövsågen till att faktiskt tillverka hela grejen. Hallå, jag är ju tjej... inget vidare på de där tunga grejerna vet ni!
Varit en stöttande person när det varit kärlekstrubbel på tapeten, kan inte fatta att jag tappade bort nästan tre år på fel kille?! Tack Eric för du hjälpte mig där igenom :)
Sen ska vi inte glömma att han agerade chaufför åt mig och resterande i företaget till dag X, blev några vändor och tunga lyft där. Med sitt blåa öga fick han visa sig med, bland alla snyggingar ;) Det är lugnt Jute, inget kan rubba charmen på dig ;P

Puss på er båda mina godingar, hoppas era dagar har varit och förhoppningsvis fortsätter vara underbara! <333 till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0