Adjöss små lortisar, Hej! mitt nya liv!

Nu vore det väl bara den om jag inte skulle lyckas plugga riktigt bra i helgen. Har städat toaletten (skinande blank nu) OCH mitt rum. Nu har jag en ren snygg pluggmiljö så nu MÅSTE jag lyckas med de sista inlämningarna, annars blir jag ledsen :'(

På tal om mitt rum, det var verkligen på tiden att dammsugarn gjorde en rajd där inne... Ni ska bara veta hur många fluglik och dammråttor som sugits iväg till smutskyrkogården. Äntligen kan man gå ordentligt och inte hoppa över pappershögar och arkiverade kläder :S

Mormor tyckte jag var jätteduktig, haha... I morse var hon på vårdcentralen (problem med benen) där var det tydligen en läkaraspirant som var såååå snygg så hon blev helt betagen i honom. Han frågade om han fick ta på hennes ben (det är inte så porrigt som det låter) javisst, sa hon men tänkte ta med honom hem till mig :D Haha, det här trodde jag inte om mormor lilla, hoppas inte morfar får höra hur betuttad hon blev i honom ;) Så nästa gång bara måste jag följa med henne till sjukan, tydligen springer det runt söta gossar där med, kanske dags att byta jaktmarker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0