Äntligen!

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen, jag har bokat min första körlektion :P Wei! På måndag klockan 07.45 i bästa rusningstrafik smäller det, eller ja smäller gör det förhoppningsvis inte :S Men då ska jag köra volvo för första gången och med en okänd människa... men det kommer jag klara av känner jag tihi^^

Nu ska jag uträtta några ärenden på stan och sedan blir det bio med Gotteligott, Änglar och Demoner tänkte vi. Hoppas den är bra, DaVinci-loden va ju sådär men jag hoppas på detta, får i alla fall umgås med de bästa :) Bio är ju något förlegat egentligen men det är ganska mysigt och kul och lte bättre ljudkvalité än hemma kanske ;) Synd bara att det är så dyrt, det är ju billigare att köpa filmen på DVD sen istället nu för tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0