Blanc pages filled with memories

Nu har jag gjort klart min resedagbok från Barcelona. Man kan ju fråga sig varför jag skriver dagboken en månad efter? Helt ärligt har jag inte en aning, det kan bero på lathet att jag inte orkar skriva på själva dagen.

Det var likadant då jag var yngre och skrev riktig dagbok, den dag jag inte orkade skriva lämnade jag helt enkelt några blanka sidor åt som jag skulle skriva senare. Så nu när man öppnar de dammiga små rosa dagbockerna med guldlås är det övervägande blanka sidor i och enstaka som faktiskt har en historia nedskriven i bly.

Annars tycker jag det är kul att skriva en dagbok för att pynta med klistermärken, glitterpennor och minnen. Min resedagbok blev kanske något flickig ibalnd men väldigt söt, jag är nöjd. Lite jobbigt var det när jag kom till en viss lördagkväll då det hände lite saker... Men det lämnar vi, det är över och vi kommer aldrig träffas igen hur mycket jag än vill. Han är i alla fall en stor skitstövel! Så nu är det sagt, men jag saknar honom... <3

Dags att svara på naturfrågor och samhällsfrågor, samt göra en redovisning till religionen och skriva ett argumenterande tal och plugga engelska glosor. Sen är jag färdig! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va duktig du är människa! SLUTA! .. nu måste jag ju också börja plugga :P <3

2009-05-22 @ 18:48:16
Postat av: Mirr

Do you want me to kick his ass?! :O :@

2009-05-22 @ 20:24:45
Postat av: Slaizen

Äsch, du pratar Jouz? det går inget vidare med plugget iaf :/



Marty: yeah please do that and kick me in the but too please! ^^

2009-05-22 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0