EUROVISION SONG CONTEST I MITT <3

Wei, 25 minuter kvar tills eurovision börjar :O Hur länge har jag väntat på detta?? Länge! Älskar allt som har med melodifestivalen att göra, kan bero på mitt musikursprung... men det tar vi en annan gång. Måste ned och ladda tv-soffan med kuddar och täcken, fylla godisskålen och kyla champanjen... Just det, testköra högtalarna med :P Sen är jag ready for take-off! xD

Ses säkert sen, får se vilket humör jag är på då. Mina favoriter är Norges vackra ballad, Sverige såklart (XD) Estland och Protugal var söta, ganska trött på all östdisko, inget för mig :/ ses sen, X Lisa

Kommentarer
Postat av: Becks

Menar du inte islands ballad nu? ;)

Ditt hjärta verkar dock hålla på norge, BRA lisa ^^

2009-05-16 @ 22:02:01
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0